Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. október 26., vasárnap

Halloween mézeskalácsok


halloween mézeskalácsok





  Igazság szerint én nem vagyok egy nagy halloween kedvelő ember, de mivel már kislányom egyre nagyobb így egyre többször szeretnék neki élményeket szerezni, tehát őmiatta most tartunk halloweent, persze nem fogjuk ezt sem túlzásba vinni, beöltözik boszorkánynak és hogy a hangulat is meglegyen sütöttem ezeket a sütiket. Nem tagadom az alkotás vágya is vezényelt meg az, hogy kipróbáljak valami szokatlan kinézetű mézeskalácsokat alkotni. Narancs, fekete és fehér színben gondolkodtam és szerintem ez a tálca süti nagyon jól mutat így ezekben a színekben. csináltam tököket, szellemeket és denevéreket.  Természetesen egy 6 éves kislánynál elmaradhatatlan a Monster high koponya így hát csináltam neki ebből is párat. A tészta teljesen hagyományos puha mézeskalács, a díszítése pedig tojás glazúr színezve ehető ételfestékkel.
  Ha kíváncsi vagy további mézeskalácsimra is tekintsd meg Őket az alábbi linkekre kattintva:
Szerelmes mézeskalácsszívek
Díszes kis mézeskalácsaim
Karácsonyi mézeskalácsaim

 Ha meg szeretnéd tanulni ezeket a mézeseket is elkészíteni jelentkezz a cukorviragkurzus@citromail.hu email címen. Kurzusaimat Párkányban és Komáromban is megtartom, illetve, ha egy helyről többen is vagytok akkor kérésre el is megyek hozzátok. A tanfolyam 6 óra és ára 40 euro.
A tanfolyamra mutató link :
Mézeskalács díszítő tanfolyamok

http://www.facebook.com/sugarfantasie

1 megjegyzés: