Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. december 30., kedd

Mézeskalácsváros Budapesten és az én mézeskalács házikóm




mézeskalácsváros


mézeskalács házEgy nagyon jó kis kezdeményezésre lettem figyelmes november végén. A www.napfenyposzt.hu szervezésében mézeskalácsváros építésében lehetett részt venni. Na nekem több sem kellett gondolkodás nélkül jelentkeztem és foglaltam is magamnak egy telket. Mindenképpen valami csipkés mézeskalács házikót szerettem volna készíteni és nem egy szokványosat. A falait kicsit bedöntve képzeltem el és a mérete is a szokásosnál kicsit nagyobb volt. Bár voltak az én házikómnál nagyobb méretű alkotások is, de én inkább a díszítésre szerettem volna a hangsúlyt fektetni. A városban volt jégpálya, szánkó, bisztró, Szent István Egyetem főépülete, pékség, malom, patika és állomás is. A házikóra volt 2 hét időm így hát fokozatosan megtervezve készült el. Még a mézeskalács város felépítése előtt részt vett a Prímás pincében megrendezett karácsonyi vásáron is, ahol sokan megcsodálták és majdnem meg is vették. Az alapanyagokat tekintve fél kilogramm mézeskalácstésztából és 4 tojásból meg 1 kilogramm porcukorból készült glazúrral volt díszítve.
csipkés mézeskalácsház

mézeskalácsházA rendezvényre kislányommal együtt utaztunk fel Budapestre. Nagyon élvezte a mozgólépcsőzést, metrózást és villamosozást is. A helyszín a Bálna egyik bemutatótermében volt ahol életemben először jártam és meg kell, hogy mondjam nagyon tetszett, különös hangulatú helyre érkeztünk, tele művészi alkotásokkal. Ezen a napon csak a készítők és családtagjaik vettek részt egy aranyos kis fogadás keretein belül. Volt süti is amit nekem sajnos nem volt alkalmam megkóstolni, mert Enikőnek nagyon fájt a pocakja és így elég hamar távoztunk is a helyszínről. A házikónkat egy rövid kis fényképezés előzött meg amin csak én, Enikő meg a házikó volt rajta. Az egész rendezvényt egy hangulatos kis koncert színesítette és a falra vetített képek emelték még az est hangulatát. A felépített mézeskalácsváros Kivilágítva fényfüzérekkel nagyon hangulatos és szép volt. Ha valakit még érdekel akkor ma még délután megtekintheti. Nekem nagyon tetszett, remélem jövőre is megrendezésre kerül és készíthetek megint valami szépet ismét.


mézeskalácsház

 Bejegyzésem végén szeretném megköszönni a rendezőknek ezt a szép napot és, hogy lehetőséget adtak arra, hogy én is megmutathassam mézeskalács házamat.

mézeskalácsház

mézeskalácsház

További rendezvények bejegyzéseiről amin részt vettem ezeken a linkeken olvashattok:

I.Párkányi esküvőkiállítás
Esztergomi mézes sütemények versenye
Székesfehérvári süteménysütő verseny
Sütnicake tortafesztivál és Alíz csodaországban tortám
Párkányi túróslepény sütő verseny

http://www.facebook.com/sugarfantasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése