Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. december 7., vasárnap

Romantikus óra torta és életem első újságcikke

   
 

Tavaly decemberben beneveztem a Torty od mamy tortaversenyére aminek a témája a karácsony és szilveszter volt és díjazott lettem. Ez a torta nem jöhetett volna létre, ha ez a verseny nincs, mivel szeptemberben kaptam egy e-mailt az újságtól, hogy szeretnék ha készítenék hasonló tortát és publikálnám az elkészítését a decemberben megjelenő karácsonyi számban. Mondanom sem kell, hogy borzasztóan örültem. Az alkotói szabadságomat meghagyták csak az volt a kikötés, hogy órás legyen. Az eredeti torta egy barna steampunk stílusú, ami az én egyik kedvenc stílusom, de ezt a tortát most inkább romantikus hangulatban álmodtam meg. Ez a stílus is nagyon közel áll hozzám. Tehát ez a torta született belőle. Erdei gyümölcsös ízű volt. A cikk azóta megjelent és az újságot meg lehet vásárolni. Pár mondatot rólam is olvashattok a cikk elején természetesen szlovákul. Amivel azért kicsit meggyűlt a bajom, hiszen a szlovák nyelvtan nem épp az erősségem, de a szerkesztőség nagyon toleráns és kézséges volt és segített kijavítani a hibákat. Mérhetetlenül boldog vagyok, hogy méltónak találták munkámat, hogy egy egész oldalat szenteltek az én munkámnak és, hogy helyet adtak annak, hogy megmutathassam magam.



Az első óratortám

http://www.facebook.com/sugarfantasie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése